thebestforeverandnever

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Johanna - 12 april 2013 15:24

 

Jag vill ha denna boken. Jag har ju inga barn men jag har en brorsa, och jag vill väldans gärna lära mig mer om ämnet! Mamma eller pappa, om ni läser detta så står den på min önskelista! Okej? :D

Av Johanna - 12 april 2013 14:15

Jag funderar på att färga håret i nån rolig färg. Helst blått. Jag har aldrig färgat håret förut, men jag har funderat på det ett tag! Men nu kommer den stora frågan; turkost, eller lite mörkare blå!? Kanske lite mörkare blå eftersom att den tvättas ur med tiden och blir ljusare. Hmmmmm...


Igår hade vi NÄP (Natiionella Ämnes Prov) i Kemi, och på rasten gick vi ut en stund. Då kom det en kvinna som sa: "Vad fin du är!" Till mig. Jag blev lite ställd men sa tack, sen sa hon: "får jag ta bild och ha på facebook?" och jag sa ja. Det var jättekul!!! ^-^ Att människor tittar, och vill ta kort, på mig är ju bara askul!!! :D


Jag hade klistermärken under ögonen, tofsar med pärlor i, lila tröja, gröna/turkosa strumpbyxor, svart tyllkjol, lila benvärmare, orange örhängen och gröna Converse med rosa snören! (For alla interested!) 



Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards