thebestforeverandnever

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Johanna - 11 juni 2013 23:24

PrincessPitchi, eller Pitchi, har en giveaway där en kan vinna en valfri peruk från Quantum-Madness! 

 

 

Det finns många jättefina peruker att välja mellan!   

 

Jag hoppas att jag vinner... För i såna fall vinner jag denna:

  

Visst är den helt underbar? Det tycker jag iallafall! 

 


Av Johanna - 11 juni 2013 11:00

Titta på den här videon och förundras över hur smart ungen e'.

Titta sedan på videon igen och tänk på vad hen säger.

Titta på videon om och om igen ända tills du verkligen förstår vad ungen säger! 

(Ps. Sätt på engelsk textning!)

Jag blir nästan lika rörd som mammam!   


Meddelande till mina föräldrar: Det här är varför jag inte vill äta fisk och andra havslevande djur! De är lika mycket värda som mig, som kor och som er!

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards