thebestforeverandnever

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Johanna - 20 januari 2013 14:25

Idag så var jag och min kompis i stallet, gud vad kul det va! Lite kallt men man blir varm när man rider barbacka. Asså... Är det bara jag som känner mig som typ Indiana Jones när jag galopperar barbacka? Vi mockade fruset bajs också, inte så super-kul kanske... Men alltså jag hatar de som säger att ridning inte är en sport, eller att "man sitter ju bara still" Gud vad sugen jag är på att bara släpa med de till stallet och ba: "Här trava i en timme, men du ska ju rida lätt för faan!!!! " Och sen ba: " Här har du en grep mocka upp allt fruset bajs i hela hagen, du får tömma skottkärran själv! " Det skulle vara jätte-härligt ju! ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards