thebestforeverandnever

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Johanna - 26 januari 2013 19:02

Kan en tandborste vara macho???? Om den kan det så vet jag en som är det! Min lillebrorsa har fått en svart-orange tandborste med en elgittar på. Det står rock också. På tandborsten så hänger det en liten min-skateboard!!! Tror jag får ta ett snack med mamma och pappa....

Av Johanna - 26 januari 2013 11:04

  Är det såhär typ mix megapol tänker eller? På tal om radio, kollade på morgonpasset i P3 nyss! De pratade om namn och identitet. Självklart kom unisex namn upp, typ Kim, Sam de vanliga helt enkelt. Men det jag tycker är snyggast det är väl Lo, liksom coolt, tufft, men ändå ganska mjukt och vackert! Det ska nog mitt (framtida) barn heta, ja, jag vill nog bli förälder nån gång när jag är vuxen. Men än så är det långt dit! :)

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards