thebestforeverandnever

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Johanna - 25 januari 2013 18:40

Eftersom att jag inte uppdaterar här så ofta kan ni ju alltid besöka min kompis blogg, hon har många roliga bilder som ni kan kolla på! 

Av Johanna - 25 januari 2013 18:28

Vikthets. Är det bara jag som hatar vikthetsen. Viktväktarna, Itrim, måbra, iform, hela SKITEN liksom! Min mamma är med i Itrim, men inte för att bli snygg, utan för att avlasta sina knän som hon alltid har ont i. Det tycker jag är OK. Men t.ex Shirley Clamp, varför har hon gått ner i vikt??? Hon såg ju sundast och normalast ut av alla svenska sångare typ!!! Hur mycket "behövde" hon gå ner egentligen, 2.5 kilo eller? Nej, nu ska jag inte vara taskig mot Shirley. Allevo! Deras konsept går ju ut på att ersätta alla måltider med pulver-soppor! Och där sitter viktväktarna och räknar sina (jävla) points. NEEJ!!!! GÅ INTE PÅ SKITEN!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards