thebestforeverandnever

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Johanna - 6 februari 2013 21:00

Tack Uppdrag Granskning för att ni gjorde reportaget Män som näthatar kvinnor! Tack, för att ni uppmärksammar det här! Jag tycker synd om Julia, Natashja och alla andra som fått brev, mail och kommentarer av den här typen. Men tycker att ni ska fortsätta kämpa! Själv har jag aldrig fått några hot, och är väldigt glad för det, men om min blogg skulle vara mer känd, skulle jag förmodligen få det! Missförstå mig inte nu, jag vill ju att många ska läsa min blogg, det vill väl alla som bloggar, men (nästan) alla kvinnor som är kända, säger sina åsikter och sticker ut hakan, får sådana här kommentarer. FORTSÄTT KÄMPA och kör på GIRLPOWER!!! 

Av Johanna - 6 februari 2013 17:42

  Det finns faktiskt såna här föräldrar! Helt ofattbart, jovisst! Men, de finns! Dem som tror att en pressar på barnen sina egna värderingar om en genus uppfostrar dem, och försöker öppna alla dörrar för dem! Jamen, vad gör de då!? Alla för väl, mer eller mindre, över sina egna värderingar och åsikter på sina barn? Det är ju som att muslimer uppfostrar sina barn till muslimer. Den här kommentaren fick LD på sin blogg  Eeh... Villka monster??? Fysiskt svagare??? Klokt??? Välformulerat??? Klä ut??? *host* Jätteintelligent *host*

Av Johanna - 6 februari 2013 11:25

Decora, världens asgrymmaste stil!!!   

Vill ha/behöver en tyllkjol!

  Det här håret asså!!! Dööör.... <3

Förresten så ska jag och min kompis ha en Decora dag! Ska bli skit-kul! 

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards