thebestforeverandnever

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Johanna - 11 februari 2013 12:04

Är det bara jag som mycket hellre skulle köpa kläder från en butik där modellerna såg glada ut, och såg ut att trivas i sina kläder? En butik där modellerna inte såg hjälplösa och hjärntvättade ut? En butik där modellerna inte gapade, sög på nåt, eller inte fattar vad de ska göra när hårborsten ramlar i golvet? Om jag såg en modell som såg glad, trevlig och snäll ut skulle jag mycket hellre vilja köpa kläderna. Om någon modell kanske vägde över 40kg? Eller om någon modell kanske gjorde nåt annat än att typ sminka sig, se blåst ut eller kyssa nån? En modell som kanske stod framför mannen, dominerade bilden och inte hängde på hans axel som ett jävla smycke! Som inte poserar med allt? Om hon står i en trädgård med en spade, kanske hon inte behöver posera på den, utan bara gräva med den och visa hur bekväma kläderna är? Tänk om hon fanns!

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards