thebestforeverandnever

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Johanna - 26 februari 2013 21:41

Nej. Tyvär inte. Men jag är förkyld och trött. Nu på kvällen blev jag lite piggare, men nu är jag trött igen för att jag måste sova snart. Har kollat på världens bästa serie "The house of Eliott". Shit, vad bra den är! Jag vill också sy kläder! Ok. Det gör jag ju redan ibland men... Mer, och snyggare. Jag vill lära mig mer! Imorn ska jag och mamma gå på Lars Wallin utställningen på stan! Det ska bli jättekul! Imorn skulle jag ha tolkat efter häst i stallet, men det kanske inte är bästa huskuren mot förkylning... Jaja. Jag ska bli frisk innan torsdag så att jag kan åka till min kusse, som fyller år på torsdag! Hon bor i Sundsvall, så det är inte så jätte-ofta jag åker dit. Så jag vill inte missa det! Nu ska jag bli frisk!!!   

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards