thebestforeverandnever

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Johanna - 10 februari 2013 22:06

Nu är jag hemma från Bjurs (som mamma säger) jätte-mysigt och kul! Jag tycker verkligen om att vara med i scouterna! Vi hade after-ski med chips provning, bastu-bad och mello. Jag har varit lite rädd för slalom förut, men nu åkte jag gröna, blåa och röda backar! Det känns bra! Kan dock inte svänga, ni vet så där snyggt, med skidorna parallelt och i kontrollerad takt. Kör snarare plogning och störtlopp i slutet. Men, men... Ramlade tre gånger, en gång åkte jag med ankar-liften en bit, och landade i ett litet dike. Men snön var mjuk och det var (faktiskt) ganska kul! :) Nu på hemresan stannade vi på McDonalds och jag provade McBean (fjantigt namn), som är en bön-burgare, och den var jätte-god! 

 

Nej, nu ska jag ta och sova! Hejsvejs!



Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards