thebestforeverandnever

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Johanna - 8 februari 2013 16:33

Joo, för om några timmar ska jag till Bjursås och åka slalom med scouterna! Det ska bli jättekul, men jag kommer vara borta hela helgen så jag kommer inte kunna blogga!   Men ni får se bilder sen! Under tiden kan ni väl kolla på nån av bloggarna som jag har länkat till! :) Vi ses på måndag! 

Av Johanna - 8 februari 2013 12:20

 

Exakt tomtefar! Insnöade, det är vad ni är! 

 

Den här bilden tycker säkert en del är jäätte rasistisk, men jag tycker att den är bra! Liksom, två killar som tar hand om ett barn tillsammans! Det är väl helt perfekt!

    

Här är en till del av serien. :)

 

Ja, det här är ju faktiskt rasism! Är nog en gammal Bamse-serie, men problemet är ju det att de publicerar de här serierna i nya tidnigar! 


I en Bamse-tidning, som min pappa läste för brorsan, hade Lille-Skutt blivit sotig och pratade snabbt. Bamse kände inte igen honom och sa: "Du är svart och pratar en massa ord huller om buller. Du måste vara från utlandet." Det tycker jag faktiskt är ganska rasistiskt! Bamse då!

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards