thebestforeverandnever

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Johanna - 20 februari 2013 21:30

Ja, vad tycker ni? Är det här en vikt, utseende, mode, smink, mat, tråkigt-vardags-liv blogg??? Jag skulle nog säga nej, men vad tycker ni? Förmodligen säger ni nog också nej (jag hoppas faktiskt det). Jag tycker att det behövs bloggar som inte bara är inriktade på sådant, och som faktiskt tar upp lite viktigare saker, och är en slags motpol till alla skönhets bloggar. Jag försöker ha en sådan blogg, och hoppas att jag lyckas! Vad tycker ni? Lyckas jag bra?

Av Johanna - 20 februari 2013 21:08

Idag var jag med scouterna på Arosfortet! För de som inte vet är Arosfortet ett ställe här i Västerås, med rum med trånga mörka gångar, klätterväggar och laserstrålar att se upp för. Det är jätte-kul! Om laget klarar rummet, oftast ska en trycka på flera knappar samtidigt, så får laget poäng på ett kort. Mitt lag kom femma på topplistan! Jätte-kul somsagt!   

Det här är jag


Tja! Jag heter Johanna och är 12 år. Jag älskar hästar och min hund Kalle. Jag är: Feminist, japannörd, hästgalning, klädintresserad, te-beroende, naturälskare och jag skriver om alltihopa å lite till!

OBS!!! VARNING FÖR ASGRYM BLOGG!!!

Fråga något!

10 besvarade frågor

Kategorier

Nu vill jag veta

Ska jag ha en "frågestund"?
 Ja
 Nej!
 Bryr mig inte..
 Kanske
 Ja! Jag har flera frågor!

If you don't understand Swedish

Vad är det för datum?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bra bloggar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Harry Potter - Delivery Owl

Ovido - Quiz & Flashcards